بعضی چیزا به ما ربطی نداره
کینه پوش

اگه مردی شلوار جین با کفش مردانه بپوشه به ما ربطی نداره

اگه زنی با کفش پاشنه بلند برای پیاده روی آمد به ما ربطی نداره

اگه پسری زیر ابروی خود را برداش به ما ربطی نداره

اگه دختری قبل از سرد شدن هوا و بارندگی بوت پوشید به ما ربطی نداره

اگه در خانه همسایه زیاد رفت و آمد می شود به ما ربطی نداره

اگه کسی موی خود را با مدل خاصی کوتاه می کنه به ما ربطی نداره

اگه کسی روی بدن خود خالکوبی کنه به ما ربطی نداره

اگه کسی ریش یا سبیل داره به ما ربطی نداره

اگه کسی اضافه وزن داره یا بدنش متناسب نیس به ما ربطی نداره

اگه کسی به موسیقی سبک خاص گوش بده به ما ربطی نداره

اگه کسی به شیوه ی خودش زندگی می کنه و به کسی صدمه نمی زنه به ما ربطی نداره

اما

اگه کسی نیازمند کمک بود چه مادی چه فکری

به ما مربوطه

یاد بگیریم به حریم خصوصی دیگران احترام بذاریم

و از قضاوت و دخالت بی جا در زندگی انسان ها اجتناب کنیم

 



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت23:43---19 خرداد 1393
چرا نیسی مشتی
پاسخ: به دلیل گرفتاریایی که هیچ وقت دست از سر کچلم بر نمیداره


دخترک روستایی
ساعت16:46---18 خرداد 1393
کلا تعطیل کردی دیگه
پاسخ: نه دلم نمیاد این وبلاگ تعطیل بشه


دخترک روستایی
ساعت2:20---29 فروردين 1393

پاسخ: زیاد فکر نکن بت فشار میاد هههههههه


ma ziye
ساعت17:39---28 فروردين 1393
he
پاسخ: پوزخند بود


دلارام
ساعت1:25---28 فروردين 1393
نیستی بازم
پاسخ: هستم شوما نمیبینی


یاغی
ساعت13:13---23 فروردين 1393

پاسخ: هوووووووووی دلم برات تنگ شده


ی درد داره مونثــ..
ساعت2:19---9 فروردين 1393
فقط اومدم بگم عیدت مبارک و بات قهرم


پاسخ:هه تو هم؟ تو دیه نه من دنیا بام قهره تو دیه نه


گرگنما
ساعت12:43---8 فروردين 1393
نیسی مشتی
پاسخ: سایتون بزرگه دیده نمیشم


نفس کش
ساعت18:59---7 فروردين 1393
ســـــــــلام
وبلاگ توپی داری
اقا یه خواهشی دارم
یه وبلاگ نوپایی ساختم
قدم رنجه بفرما یه سری بزن
نظر که حتما باید بزاری
بیا منتظرم


دخترک روستایی
ساعت4:26---6 فروردين 1393
میشه بفرمایین این غیبت کبری،صغری
کی تموم میشه انشالله ؟؟؟
هوفففففففف
بیا دیگه
ینی یه پست دلخوش کنک هم نمیتونی بزاری؟
خب دلمون تنگ شد
پاسخ: فدایی همتون چشم هر چی شما بگین


دلارام
ساعت3:17---5 فروردين 1393
عیدت هم مبارک...
پاسخ: معرفت شره شره میریزه ازتون قربون همتووووووون


مهلا
ساعت9:41---2 فروردين 1393
سلام داداشی عیدت مبارک :هیچ معلومه کجایی ازت خبری نیست
پاسخ: حال آپ کردن دیه تو وجودم نی


دلارام
ساعت2:12---29 اسفند 1392
هیچی ندارم بهت بگم... تو کجایی... کجا...
پاسخ: همین نزدیکیا


یاغی
ساعت21:09---24 اسفند 1392
|:
پاسخ: بلـــــــــــــــــــــه


یاغی
ساعت21:46---21 اسفند 1392
|:
پاسخ::)


ی درد داره مونثــ..
ساعت2:30---17 اسفند 1392
کجایی تو بابااااااااااااااااااااااااااا



/: )
پاسخ: همین حوالی


kimia
ساعت0:58---5 اسفند 1392
نیسی نیسی




پاسخ: هستم ولی نیسم


دخترک روستایی
ساعت17:59---1 اسفند 1392
وااااااای
تو که هنوز نیومدی..........


✖حرفای یک خلوچل✖
ساعت16:12---24 بهمن 1392
میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . .
نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . .
خوده خودم . . .
صبورم و سنگین . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . .
و مقداری بی حوصلگی زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .
راهت را بگیر و برو . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .


نازنین شاعر
ساعت15:51---23 بهمن 1392
کــــــــــــــــاش......

مهلا
ساعت11:21---23 بهمن 1392
داداشی دوست ندارم قهرم فقط ب من سر نمیزنی

دخترک روستایی
ساعت15:53---20 بهمن 1392
شبح، نمیخوای از غیب دربیای؟!!!!!
نوشتم داستان دیو و دخترک و شاهزاده رو
اگه میخوای بدونی موضوع از چه قراره، برو بخون


مینا
ساعت17:08---18 بهمن 1392
حالا هی بیا اینجا هیچ کی نیست کجایی خو؟

یاغی
ساعت20:53---17 بهمن 1392
کجایی تو؟
حالا هی دل من پیرمردو شور بندازین


zahra
ساعت11:46---15 بهمن 1392
سلام وب خوبي داري دوست عزيز به من هم سربزن.

ناتاناییل عاشق
ساعت6:31---11 بهمن 1392
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


kimia
ساعت3:54---11 بهمن 1392
نیستییییییییا

مشکوک میزنی

مام ک اینجا دل ندارییییییم







گرگنما
ساعت17:15---10 بهمن 1392
eblisonly.lxb.com
پاسخ: :)


یاغی
ساعت0:25---10 بهمن 1392
چه طوماری نوشتی!
نکات تمیزی توش بود


مینا
ساعت20:33---8 بهمن 1392
کجایی بابا اومده بودی هرروز اپ کنی که؟
پاسخ: خو نمیشه به قرآن هی می خوام مستمر این جا باشم هزار تا کار و مشغله فکری دارم که اصلا نمیذارن بیام این جا


دخترک روستایی
ساعت21:12---6 بهمن 1392
هر روز یه سر میام وبت ولی بازم نیستی انگار

بیخیال٬ دیگه به این غیبت هات عادت کردم

اومدی خبرم کن.....
پاسخ:همه عادت کردن شوما هم عادت کن خخخ


گرگنما
ساعت21:34---3 بهمن 1392
نوچچچچچچچچ از اسم وب جدیدم خوشم نیومد هیچی همون werewulfنمیشه خخخخخخخ..... با این که از قیافه خودم خوشم نمی یاد ولی وقتی مو کوتاه میکنم مثل شیطون میشم خوشم میاد هه ------ این روزا .. خل شدم ببخشید زر مفت زیاد میزنم
پاسخ: خو آدرس بذااااااااار آدم
پاسخ: خلیااااااا عین چن ماه پیش من


kimia
ساعت2:51---3 بهمن 1392
بهترین آدمهای زندگی شما آنهایی هستند که



چایتان پیش هم یخ کرده است!
پاسخ: اهم قشنگ بود


دخترک روستایی
ساعت0:59---2 بهمن 1392
آ گفتی

بعضیا رو تا آخر عمرتم جون بکنی حالیشون کنی، فایده ای نداره که....

لامصبا از خرشون پایین نمیان

نمونه ش همین اطرافیان همیشه حاظر در صحنه ی من

هوفففففففففففف
پاسخ:بلــــــــــــه


ی درداره مونث
ساعت1:53---29 دی 1392
ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﻱ

ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺖ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺣﺘﻲ،

ﻣﻦ .... ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ﮐﺎﺭﻱ ...

ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻴﻢ، ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﮐﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﺴﺘﻲ ... ﺗﺮﻡ ﺁﺧﺮﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺗﺮﻡ

ﻧﻴﺲ ﺍﻭﻥ ﺣﺴﻲ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﻡ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﺴﺖ ...

ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻟﺸﻢ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ

ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﺭﺱ ..

ﺭﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﻀﻮﺭﻱ ﻫﺎﻡ، ﺑﺴﺘﻲ ﭼﻄﻮﺭ ﭼﺸﺎﺗﻮ؟

ﻫﻴﺲ ﻫﻴﭽﻲ ﻧﮕﻮ ﻓﻘﻂ ﺑﺒﺮ ﺻﺪﺍﺗﻮ !

ﺑﺒﻴﻦ ﭼﻪ ﺩﭘﺮﺳﻢ ! ﺑﺒﻴﻦ ﭼﻪ ﺑﻲ ﺣﺴﻢ !

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮐﻞ ﻭﺍﺣﺪﺍﻡ ﺑﻪ ?? ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺮسن !!



=-=-



عیدت مبارک داشییییییییییییییییی




پاسخ: هه هه باحاله همدمم شده این آهنگه این آرمین یه کارا باحالی هم میده بیرون هااا


گرگنما
ساعت22:12---28 دی 1392
گرچه من خودم با این همه جذبه عشقم بم میگه جوجو و عروسک اصلا نمیتونن مثل ادم بحرفن ههههه چخبر خوبی بچه خوشگل خخخخخ

✖آدمـــ لاشــی✖
ساعت18:53---27 دی 1392
یه ضرب المثل ایرانی داریم که میگه.. آدم از چاه دستشویی لب بگیره ولی با بعضیا گرم نگیره...!!!!!!!!
پاسخ: فکرشو بکن از چاه دسشویی.....


گرگنما
ساعت9:39---27 دی 1392
انشالاه بعدا باید یه تتو کل بدنو بکنم تو فرهنگ سازی کن گیر ندن ما نیز به کمک مادی و معنوی نیازمندیم هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم- ولی بابا ستمه مرد زیر ابرو برداره مرد باید قیافش جذبه داشته باشه نه عین جوجه بشه
پاسخ: اوکی خخخخ


ی درداره مونث
ساعت12:46---24 دی 1392
حرف دل زدی بمولا

ینی از دخالت و قضاوت بی جا و چسکی

متنفرم و دوس دارم

دهن طرف رو ب صورت کاملا شیک و مجلسی

جرررررررر بدهـَـم

عالی بودش


ناتاناییل عاشق
ساعت9:52---24 دی 1392
سلام شبح خان مرسی که بم سرزدی...
لینکت کردم...خواستی بلینکم
راستی وبلاگ جالبی هم داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|